Türk iç çamaşırı üreticisi ALTIN MAKAS, Türkiye’nin en köklü erkek giyim markalarından biri olan SARAR’ın dinamik markası INTERVIEW için şık ve sade bir iç çamaşırı koleksiyonu oluşturması için Burgeni’den talepte bulundu.
Yöntem: SARAR ve alt markası INTERVIEW için tasarlanan iç çamaşırı koleksiyonunda iki farklı tema öne çıkıyordu. Birinci tema olan “BASIC”, yüksek kaliteli kumaşlar ve küçük detaylarla birleştirilerek stil ve sadelik ile karakterize edildi. İkinci tema olan “VINTAGE” ise ise 2014 moda trendlerinden esinlenerek yatay ve dikey çizgiler içeriyordu
Koleksiyondaki ürünlerin bel bantlarında tipografi, grafik, renk ve desen kombinasyonlarının dengeli kullanımı, üretici için renk varyasyonlarına sahip 75 ürünlük bir 2014 Erkek İç Çamaşırı Koleksiyonu ile sonuçlandı.