Sonuç:
“1. Aşama: Branding / Markalaşma / 2. Aşama: Koleksiyon ve Üretim / 3. Aşama: Üretim”
1. Aşama: Markalaşma
■ Pazar Analizi: Fransız giyim pazarının ihtiyaçlarını anlamak ve pazarlama stratejilerini belirlemek için, hedef kitle özelliklerini, rakipleri ve trendleri inceleyerek kapsamlı bir pazar analizi yaptık.
■ Marka Kimliği: SIMPLE’ın hedef kitlesini tanımlayan ve onlarla etkileşime girmesine yardımcı olacak bir marka kimliği geliştirdik. Hem görsel olarak çekici ve akılda kalan hem de markanın değerlerini yansıtan logo, amblem ve sloganlar hazırladık.
■ Pazara Giriş Stratejisi: Yapılan kapsamlı analizlerin sonucunda markanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak stratejiler oluşturduk.
■ Süreç Planlama: Markayı hayata geçirmenin adımlarını özetleyen bir süreç planı geliştirdik.